Kap Verde genom mobilen III

 
Här kommer några fler bilder från Kap Verde. Det kommer ett sista inlägg sen med bilder! Jag blev så brun och jag är inte den som ligger på en solstol och steker. Solens starka stålar har jag respekt för. Vill helst inte utsätta mig i onödan och inte heller åldras i en snabbare takt. Men jag var ute vid havet och sprang upp och ner under solens vingar och brände mig hårt på näsan, och så lite på axlar och rygg. 
 
 
Sista kvällen på Kap Verde spenderade vi att äta extra mycket mat och efter det gick vi en sväng till havet och kikade runt. Gud vilket härligt väder! Kan inte förstå att det är så här soligt nästan alla dagar om året här. Jag TRIVS verkligen, åh. Min favorit outfit jag hade under resan till höger. Toppen hade jag på mig i minst fyra dagar innan det hamnade i tvätten. Fräscht.. Men, I don't care. 
 
 
Fick beskåda världens finaste solnedgång sista kvällen och det var helt makalöst vackert. Så harmoniskt och stillsamt även om havsvågorna dunstade i hårt mot sanden. Sista kvällen var det även Halloween party och en Halloween show. Dom som styrde upp showen och dansade var jätteduktiga. Vill också börja dansa. 
2017 Kap Verde | Frihet, Glädje, Livet, Travel |
Upp