Grand Royale London Park Hotel

Från Manchester till London (Del 2)
 
Efter att vi hade varit hos Philip en stund begav vi oss mot Londons mittpunkt för att checka in på hotellet vi precis hade bokat. Vi tog dock en rejäl omväg till stationen och gick till fel station först och när vi väl kom fram till rätt och skulle blippa kortet och ''checka in'' på stationen så upptäckte Sam att hans tågkort hade försvunnit. Eftersom jag redan hade checkat in så väntade jag precis vid ingången medan Sam gick ut och letade. Efter ett tag kom han tillbaka, ganska sur, och ställde sig i kön för att köpa ett nytt tågkort. Då öppnade jag min väska och kollade ifall hans kort låg i min väska. Det var klart att den gjorde det..  
 
Nåväl, när vi väl hade tagit oss till hotellet så säger tjejen i receptionen att AC'n i hotellrummen hade gått sönder så ingen får checka in förrens det är lagat. Hon sa att de hade bokat oss på ett annat hotell, ett dyrare och lite finare hotell. Vi fick åka i en stor taxibil till Grand Royale London Park Hotel, som ligger precis bredvid den jättestora parken Hyde Park centralt i London. När vi berättade för tjejen i receptionen om trasslet med lägenheten vi hade bokat först, som vi inte fick så gav hon oss gratis frukostbuffé. 
 
 
#1 - - Hanaaabananaaaa:

Lol, exakt samma sak hände mig oå

#2 - - Anonym:

Lol, exakt samma sak hände mig på samma hotell

Svar: Ofta?! ;o
Andrea De la Zerna

#3 - - Julia:

Seegt :( tur att de löste sig iaf <3

Svar: Ja gud.. <3 har aldrig varit med om något liknande..
Andrea De la Zerna

Upp