Rijksmuseum Amsterdam

Vi började dagen med att gå runt runt runt tills vi slutligen bestämde oss för att gå till Rijksmuseum. Jag lämnade kameran pga det brukar vara fotoförbud, blev tillsagd igår i en affär, lol. Efter det vandrade vi vidare till Anne Frank's house, men tyckte inte det levde upp till mina förväntningar. Där var det också strikt fotoförbud.
 
 
 
 
 
Såg väldigt många coffeeshops under vår vandring i staden, ska skriva mer om det senare. Jag gillar verkligen gatukonsten här. Har inte fotat det så mycket, men hat några snaps nedanför. På något sätt smälter gatukonsten och staden samman vilket jag tycker om. Det känns mer hemma med färg i vardagen. Sedan så måste jag också tillägga att det faktiskt känns lite underligt att det är så strikt olagligt och strikt tabu att prata om cannabis i Sverige, för här borta är det ju ingen biggie.
 
 
Upp