Dope things

Bussen jag åkte med till Arlanda åkte förbi flygplatsen och jag fick hjärtattack. Jag hade tryckt på stoppknappen men i efterhand insåg jag att det var trasig, men inte märkt något. Busschauffören var väldigt snäll och åkte tillbaka och släppte av mig. Är otroligt tacksam för det. Flygresan gick väldigt bra och vi tog oss till hotellet med tåg och buss. Ibland kände vi oss helt vilse men vi lyckades ändå. Det första vi gick göra på hotellet var att skriva under pappren om att inte röka eller i någon form knarka i hotellrummet. Det var väldigt viktigt. För övrigt så trivs jag väldigt bra i staden. Det är så otroligt fint här och väldigt rent längs gatorna.
 
Just nu I skrivande stund lyssnar vi på Lana Del Rey och fixar oss, för vi ska ut och vandra mer i staden och jag ska försöka ta bättre bilder..
 
Let's roll. See ya!
 
Upp