Inväntar flyget mot Filippinerna!!

Sitter i Hong Kong Airport och väntar på sista flyget mot Cebu. Jag tänkte ju vara lite smidig i kontrollen genom att packa upp sakerna man måste visa upp ur handbagaget, och bara lägga upp allting på en gång. Istället hade jag famnen så full att jag tappade min laptop på golvet, så nu har jag säkert minskat livslängden på den..
 
Det är helt sjukt hur mycket vi blir iakttagna här. Jag och Lelle gick till Victoria's Secret där jag tänkte köpa en ny plånbok. De två kassörskorna satt och tittade, pekade och pratade om oss på kinesiska. Först tog jag illa upp men sen lade vi märke till att det var lite charmigt. Det visade inget illa, utan det var mer som om vi var kändisar (hahahaha men man vet ju aldrig). De gick fram med ett leende och tänkte prata med oss men inte direkt vågade. Det var svårt att beskriva situationen men det var lite skumt och roligt. Jag ska seriöst plugga på lite kinesiska så jag till nästa gång förstår mer än de simpla fraserna.
 
Familjen ♥
 
Upp