''Miss! Miss!''

Igår gick jag och min syster ut själva och köpte mat. Det var ganska läskigt faktiskt. Precis när vi skulle gå ut från hotellet hörde jag vakten ropa ’’Miss! Miss!’’ och bad mig lägga undan min iPhone igen, som jag vifftade runt med. Vet inte hur många gånger jag blivit tillsagd. Det gick bra iallafall trots att det kändes så himla osäkert.

Vi åkte in till SM idag igen för sista gången tror jag och shoppade. Handlade det sista så nu blir det ingen mer shopping för min del. Jag brukar inte tycka shopping, ni vet, testa massvis med kläder osv, är så jättekul. Men idag var det faktiskt kul! Hoppas bara på att allt rymmer i väskan nu. Vi ska strax åka iväg till ett tempel så jag kommer lägga upp mer bilder strax om det inte regnar eller så. Vi som skulle vila upp oss innan avfärd hem, ja, det kan ju ta sig.
 
Upp