Sista minuten

Klockan är nu 22.00 och om fem timmar är jag på väg mot till Arlanda och där kommer jag att möta upp min travel buddy, Ellinor. Hon åker från Örebro och jag från Motala så vi möts på flygplatsen. Efter det bordar vi planet runt 9:30 och far till Nederländerna, Amsterdam. Det här kommer bli så roligt och jag känner redan nu hur det börjar kittlas i magen. 
 
På senaste tiden har jag pendlat in till skolan utan att ha tagit med mig själen. Själen har legat kvar i sängen vilket förmodligen har varit orsaken till (döds)tröttheten och omotivationen. Samtidigt blir jag förvånad över mig själv när det kommer till att fixa allting i sista-minuten gällande i princip allt. Men speciellt när det kommer till att vara siste man som bordar allt från tåg, buss och flyg. Seriöst, orka vänta, bättre att komma i sista minuten.
Upp