Kaos

Dagen började helt kaos om jag ska vara helt ärlig. Jag skulle åka in tidigare för att möta upp en fin vän i Landvetter. Jag hade ingen bussbiljett till en början och jag fick panik över det. Något jag lärt mig under mina resor är att det alltid löser sig om det uppstår problem på vägen under resans gång. Vilket det gjorde. Jag blev upphämtad på flygplatsen av honom och hans farfar och vi åkte sedan in till Landvetter och där jag stannade jag runt två timmar tills jag fick skjuts tillbaka och mötte upp mamma och syster. 
 
 
 
Vi lämnade Sverige klockan 11.15 och sitter just nu i London och inväntar flyget mot Hong Kong. Min syster skulle växla in pengar från kronor till pesos nyss utan att direkt ha koll på skillanden i valutan. Så nu sitter hon här med en filippinsk månadslön i plånboken.. Sedan så gjorde hon bort sig enligt henne själv, jag tyckte det mer var lärorikt och roligt på samma gång. Språken krockade lite med varandra när vi talade med en flygvärdinna. Efteråt skrattade vi tills jag satte flygmaten i halsen.
 
Upp